W dniu 10 listopada 2017 r. zmiana czasu zakończenia prac CEPIK 1.0
Przedłużony czas pracy w trybie awaryjnym CEPIK 2.0 dla SKP.
Badania techniczne na Stacjach Kontroli Pojazdów w trybie awaryjnym od 10 listopada 2017r.
W dniu 24.10.2017r. rozpoczęły się testy przekrojowe E2E (End to End) w siedzibie PWPW w Warszawie. Testy mają pokazać stopień zintegrowania pomiędzy użytkownikami systemu CEPIK 2.0 (PWPW, starostwa powiatowe, policja, ubezpieczyciele i stacje kontroli).
Miło nam poinformować, iż stacje kontroli pojazdów reprezentuje firma Japa Software z programem SKP PRO.
Pierwsze testy pokazują poprawne przygotowanie i działanie programu SKP PRO w środowisku CEPIK 2.0. Testy potrwają ok. 2 tygodni.
Polityka Bezpieczeństwa Systemu Informatycznego Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców 2.0
Wymagania, zalecenia i wytyczne bezpieczeństwa dla Stacji Kontroli Pojazdów
obowiązują od dnia 13 listopada 2017 r.
W całym kraju Stacje Kontroli Pojazdów poprawiają błędy
Już niebawem zostanie uruchomiona nowa wersja Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców w części dotyczącej pojazdów. Kluczowym elementem bazy CEPiK są zawarte w niej dane.
Uwagi do projektu rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 18 sierpnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach